26 Temmuz 2012

Evlenince Anlarsın: Anneme

       Tüm Türk kızları olmasa da benim tanıdığım kız ve annelerin arasında geçen diyaloglar sabittir.


  •  Yaptığın banaysa, öğrendiğin kendine.
  • Evlenince beni anlarsın.
  • Bir kızın olsun senin bana ettiğini etsin.
  • Anne olunca anlarsın. 
  • Şimdi hayat sana toz pembe el eline düşte gör.
  • Ne kadar dağınıksın seni alana acırım.
    
     Ve bu sıralama uzar gider. Şimdi düşünüyorum da anne olmadan önce hayat çok farklıydı. Gerçekten anneminde dediği gibi hayat toz pembeydi ve sorumluluk diye omzunuza aldığınız yükler aslında hiç de yük değildi. Nerede sabah orada akşam hizmet diye koştuğumuz o günlerin ardından tüm hayatım belkide o günlerin hatırına farklılaştı, karakter kazandı. Tipik bir başak burcuyum, ve bir çok insan gibi eleştirilmekten hiç hoşlanmam kolay kolay yanlış yaptığımı kabul etmem. Bu iyi bir şey mi, tabi ki hayır. Ama itiraf ediyorum anne evet anne olunca seni anladım hatta haşa Allah'ı anladım. Sen kardeşlerimden biri hasta olunca ya da yemek yemeyince üzülür sen de yemez belki sabahlara kadar otururdun hoş hala öylesin de kızında ne kadar bana çekme desende sana çekti. Oğlum hasta olsun, yemek yemesin dünyada başka dert yok gibi dertlenir oldum. Ne deyim Rabbim evlatlarımıza sağlık ve salih iman nasip etsin. Amin.

Not: Biricik annecim senin kızın olmaktan her zaman gurur duydum iyi ki varsın. Rabbim seni Fatıma Annemize komşu eylesin.AMİN.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

YAZILARININ SIKI TAKİPÇİYİZ ARTIK HER ŞEY UMDUĞUNDAN DA GÜZEL OLUR İNŞ.KALEMİNE SAĞLIK...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım :)