01 Ağustos 2012

Aaa Konser Nerde!



        
            Ramazan dolayısıyla birçok ezgi söyleyen sanatçıya belediyeler konserler düzenliyor. Kaç gündür tvde Eşref Ziya Terzi'yi izliyorum ve ne zaman izlesem lise yıllarım ve bir hatıram canlanıyor. Öncelikler Eşref Ziya'nın o eşsiz yorumuyla lise ikinci sınıfta Cemile arkadaşımın sayesinde tanıştım fakat o zamanlar serde sofilik var ben tam bir yönelişle bağlandığım için çok fazla enstürumantel var aynı şarkı gibi diyerek dinlemezdim. (Ah o zamanlar geri gelse.) Ama kampta kalırken Zeliha bulaşık yıkama nöbetlerinde dinleterek sevdirdi. O gün bu gündür kendisini severek dinler ve söylerim. 

Bir gün bu Cemile ve Zelihayla Eşref Ziya Terzi, Ömer Karaoğlu ve bir kaç kişi daha vardı hatırlamıyorum. Biz o zaman dershaneye gidiyoz. Zeliş'le dershaneyi astık, Cemile bize katıldı felan biz Kocatepe'nin orada bulunan kültür merkezine gittik, ama nasıl koşuyoruz kaçırmayalım konseri zor kaçtık dershaneden. Can hıraç geldik kültür merkezinin kapısına kimsecikler yok dedik galiba salona geçildi bi de heyecanlıyız benim ilk konserim olacak Zeliş ve Cemile gezentiler gene onlar önceden de katılmışlar ama ben ilk defa gidecem. Kapıda güvenlik görevlisi merdivene oturmuş soluklanan biz üç saf'a baktı ve 'ne için gelmiştiniz' dedi. Grubun en gevezesi olarak 'Biz konsere geldik geç kaldık girelim biletimiz ...' diye baya uzun bi cümle kurdum. Sonuç görevli abi bileti aldı ve bu konser gelecek hafta hiç mi bakmadınız bilete dedikten sonra yıkılan hayaller. O birşey değil bizim dersane nazi kampı mübarek bir gün gelme tüm sülaleni arar sorarlar' meryem nerde' diye ee gelecek hafta nasıl kaçacaz, kaçamadık. Konser yalan oldu. O gün bu gündür daha ben konsere gidecem. 

             Sonuçta Zeliha bir gün gitmiş konsere ben kamptayım. Telefonla aradı Sultanım adlı parçayı dinlettirdi canlı canlı nasıl ağlamıştım. Kardeş olmak zor şey ya. Bi gün gene evi aradı 'meryem radyoda senin parçan var aç dinle' diye. Hey gidi Zelişim ne çok anımız var özlettin kendini ya. Tabi sen artık koskoca devletimin uzmanı oldun neyse bende ev hanımı uzmanıyım :). Şaka bi yana iyi ki varsınız. Rabbim cennette buluştursun. Amin.
 


Hiç yorum yok: