27 Ağustos 2012

Geçmiş Bayram Temizliği


Yoğun bir bayram programından sonra insanın evinde olması çok güzel. Ne demişler tebdili mekanda ferahlık varmış. Ama bu ferahlık çok da uzun sürmüyor oğlum bile ilk beş gün odasını yatağını aradı kuzum sonunda Ankara havasına dayanamadı hasta oldu yeşil yeşil mümüklerle dolaşıyor evde öyle bir fabrika ki burun (Rabbim ne güzel yaratmış) habire üretiyor hiç eksik olmuyor. Son beş gündür dur durak bilmeden silmemize rağmen bitiremedik. Neyse Rabbimin işinden sual olunmaz.

            Sonuç o ki her temiz bayan bayram öncesi yaparken temizliklerini ben bayram sonrası yaparak ne kadar ters bir insan olduğumu bir kez daha göstermiş bulunuyorum. Nerden mi anladım salonun camını silerken mahallenin oturaklı teyzeleri (oturaklı derken gerçekten oturaklarını alıp bakkal önünde oturuyorlar bazen hiç bir işlerinin olmadığını ve hep orada nöbet tuttuklarını düşünüyorum sivil polis bile olabilirler :)) cümlenin başına dönelim mahallenin oturaklı teyzeleri camı silerken uzun uzun süzdüler oğullarına mı alacaklar diyecem ama evliyim bir oğlum var demek ki ne pis hatun bayram geçti daha yeni temizliğe başlamış hım dediklerini duyar gibiyim.

Neyse ki on beş günlük tatilin sonunda cam, kapı, derken tatilin rehavetini üzerimden atmış bulunuyorum. Öyle bir anlattım ki tatile Kuşadası’na gittim sanmayın annem ve kayınvalidem arasında mekik dokudum. Anladınız siz :).E benim temizliğim o kadar olur yarısında Amine kardeş geldi kardeş kardeş oturduk oturuken boş durmadık Ramazanda verilen 400 gr yağı fazlasıyla almak için pek çaba göstermedim ama aldım. Hadi hayırlısı önümüzdeki Ramazanlarda zayıflamak ümidiyle... Hoşçakalın efendim.

Hiç yorum yok: