24 Eylül 2012

Biobellinda O Da Nesi!

            Bir çok çalışan ve bir süre sonra işten çıkıp evine eşine ve çocuğuna vakit ayırmaya karar veren hanımlardan biriyim. İşten ayrılma sürecince yaşadığımız "Oh be evde rahatlık varmış" sendromu bir süre sonra "Ya bu evin işi hiç mi bitmez " sendromuyla yer değiştirmeye başlayınca bir çok ev hanımı gibi bende az zamanda çok işi başaracak inanılması mümkün olmayan şeyler istemeye başladım. Ne gibi şeyler:

             Ütülenecek kıyafetleri jilet gibi yapabilecek bir ütü ve yanında yemek aş istemeyen bir robot.
Balkona asınca düşman çatlatacak bembeyaz parlak çamaşırlar.(Reklamların ev hanımları üstündeki olumsuz etkilerini görebilirsiniz:))Tabi tüllerde dahil.
Çocuğuma istediğim her şeyi yedireceğim önlük kullanmayacağım ve lekeleri çıkaracak bir deterjan.

           Ve bu sıralama uzayıp giderken Biobellindayla tanıştım. Önceleri çekincelerim vardı çünkü yurtdışında üretilen buna benzer başka bir ürünü önceden kullanmış ama pek memun kalmamıştım. Şimdi Biobellinda kullanıcısı ve satıcısı olarak ürünlerinden memnunum sadece tek sıkıntı hangi ürünü nerede ve ne ölçüde kullanmak gerektiğini iyi bilmek.

          Anti- alerjan ve organik olan biobellindayı kullandıktan sonra gerçekten söylendiği gibi iyi olduğunu gördüm. En basiti kendi deneyimlerimle beyazlatıcısınız koltukları nasıl temizlediğini ki koltuklarını yıkadığımız arkadaş başka ürünlerden kullanmış fakat muvaffak olamamıştı. Sonuç mükemmel. Mürekkep lekesine halı şampuanıyla yaptığımız işlem başarıyla beyaza ulaşıldı. Pas kireç çözücüsüne bu gün bir okulun kantininde denedik karoların arasını bembeyaz yaptı sonuç baya yüklü sipariş aldım pas ve kireç sökücüsü için.

             Benim gibi hem kullanıp hem satıcısı olmak isteyenlere yardımcı olabilirim.


Hiç yorum yok: