19 Aralık 2012

Göremediğim Gerçek Mesajlar

Bu ara bir blogun müptelası oldum. Herkesin artık rahatlıkla tartışa bildiği, birçok konuyu belgeler ışığında kendine özgü bir tarz da anlatan bu kardeşimin ağzı bozuk olsa da değindiği şeyler çok güzel. Ömer Çelakıl’ın aklımızı çeldiği illuminati, Kabe’ye inen melek, Atatürk öldü mü yoksa öldürüldü mü, masonmuydu, sebatyistmiydi, 11 Eylül saldırılarının deşifresi gibi bir çok konu. Ben onun bloğundan kopyala yapıştır yapmayacağım çünkü prensiplerime ters blogu sayfa sonunda yazacağım benim değinmek istediğim farklı şeyler.

Neyse ergen bunalımıyla yazılmamış olan bu bloğu okumadan öncede you tube aracılığıyla ve de Mustafa Armağan’ın çıkarmış olduğu Derin Tarih adlı dergiyle de pekiştirdiğim bilgiler ışığında tv ye daha farklı bakar oldum. Reklamcılık dersi görmüş olan biri olarak hangi simgeler ne için kullanılırında biraz farkında olduğum için zaten bi çok reklamda anlatılmak istenenin arkasını az çok görebildiğime inanıyorum. Şimdi ise tek bir cümleyle neler empoze edilmek isteniyor onları farketmeye başladım. Bunları paylaşmak istiyorum.  Capyy mevye sularının tabiat anaya teşekkürü facebookta bariz olarak deşifre edildi ki üzerinde çok durmayacağım. Onun haricinde dün bir fondoten markasının sloganı dikkatimi çekti. SONSUZ OL.  Bu ara çok İşler Güçler dizisiyle haşır ve neşir olduğumuzdan ötürü” Bu ney lan” diyorum v bir örnek daha sergilemiş oluyorum tv’nin üzerimizdeki etkisine. Ben fondoten kullanacağım sonsuz olacağım sanki bana abı hayat. Çok basit gelebilir fakat bu benim yorumum; Biz Müslümanlar ahiret inancına sahibiz. Sahip olmalıyız yoksa dinimizin bir temelini yerine getirmediğimiz için temel çürük olduğu için çöker. Sonuzluk kavramı sadece cennet ve cehennem hayatı için geçerlidir. Ve o gün geldiğinde İsrafil Sur’a üfler ölüm koç süretinde getirilir ve ölüm öldürülür. Bundan sonra ölüm yoktur. Eee peki ben bu kremi sürünce neden sonsuz oluyorum amaç ahiret hayatına inancın kaldırılması. Şu çok konuşulan gizli cemiyetin amacı da bu ölseler de hiç yaşlanmayacak ve başka bir alemde yaşayacaklar. Neymiş efendim 21 Aralık kıyamet kopacak diye insanlar çok korkuyormuş. Benim lisede bir arkadaşım vardı hiç unutmam Edebiyat dersinde bir alevi arkadaşımız hocaya öbür dünyaya geçişin olup olmayacağını sordu amaç zevzeklikti ama benim arkadaş lafı yapıştırdı ben hemen söyleyim mezarlıklar birer kapıdır öbür aleme. J Hiç böyle düşünmemiştim. Ve ben ölünce kıyamet kopmuş demektir. Büyük kıyamet aslında benim için küçük kıyamettir ben öldüysem eğer.

Sonra Çif reklamı bu reklamda deniliyor ki fayans ve yüzeyleri daha az çizer daha az tortu bırakır haydaa neden hiç bırakmaz denilmiyor. Neden çünkü içinde mermer tozu bulunuyor. Mermer tozunun yanında amonyak  ki onun zararlarını da ayrıntılı olarak vereceğim linkten bakabilirsiniz.

                        http://www.tekkim.com.tr/lib_g_sertifika/103.PDF



En para nokta com reklamı neymiş efendim herkes faiz denizinde yüzüyormuş. Evet, bu ne demek oluyor faiz günahında yüzüyor faizler size deniz olarak %90 ı Müslüman olan bir ülke diyeceğim belki de normal hayatta kullanılan büyük yalanlardan biride bu Müslüman ülkede kimsede yaw bizim dinimizde faiz haramdır bu kadarda gözümüze sokmayın günahtır yapmayın etmeyin demiyor. Diyeceksiniz ki ya saçmalama şimdiye kadar hep faiz reklamlarını ilk defa mı gördün yok ilk defa görmedim ama bu kadarda herkes faiz denizinde yüzüyor o bak ne güzel herkes yapıyor sende yap tarzında bu kadar göze batan ve bu kadar açık vurgulanan bir reklam hissetmemiştim. Demek isteniliyor ki Ey Müslüman bak herkes faiz denizinde yüzüyor sende gel atla ne olacak bu devir böyle zaman sana uymuyor sen zamana uy atla altınların içine yüz çıbıldak çıbıldak.


 
Birde şu pepe ve laura’nın yıldızı adlı çizgi filimler de gözüme batan şey, Laura zaten İsrail bayrağı desenli bir pijamalar karşımıza çıkıyor ve ne isteyecekse yardımı o kurtardım dediği yıldızdan istiyor yani Haşa Allah’ın yerine bir yıldız konuluyor. Bu örnek Şeker Portakalı adlı çok ünlü romanda da var ki bende okumuştum ilkokulda etkilenmiştim. Çocuk her şeyi ağaca anlatıyor ondan istiyor isteyeceklerini yani insanlar tapınmak fıtratıyla doğdukları için illa tapınılacak bir meta ararlar bazıları ineğe bazıları timsaha bazıları paraya bazıları şeytana tapar illa ki tapar dehistim diyen kişi bile yalnız kaldığında bir ilaha açar duygularını bu ağaç olur yıldız olur oyuncak ayı olur ama mutlak olur. Neyse bu çizgi filimde bu kızın anası opera sanatçısı anladığım kadar siz piyanist şantör olarak da algılayabilirsiniz neyse hep babası bakıyor çocuklara bu baba kahvaltı hazırlıyor, alışveriş bulaşık ee ana nerde işte bizim bildiğimiz baba çalışır ana çocuk bakar, tamam annede çalışacaksa baba evde oturup çalışmamazlık yapmaz yani deniyor ki kadınlar iş hayatında yer alsın erkeğin çocuk bakması ev işi yapması yadırganmasın tamam yadırgamayız bizim peygamberimizde (s.a.v) eşlerine yardım ediyormuş ama eve ekmek getirmekle zorunlu tutulan erkektir. Bu Pepe’de de geçerli hem anne hem baba çalışıyor nine ve dede bakıyor tamam haksız değil bende çalıştım bizim de yavrumuza 6 ay baktılar ama bu tamamiyle yansıtılmalı mı bilmiyorum. Anneler de çalışma hayatına özendirilmeli mi ev hanımımıyım diyince karşınızdakine hımm denilmemeli. Ev hanımlığı hem çok zor hem de çok kutsal bir meslek kim ne derse desin. Tamam okumalı kendini geliştirmeli doktorda olsa profesörde olsa her kadın bir anne ve bir ev hanımıdır ve işte biz çalışan kadınlar iş hayatındaki üstünlüğümüzü ev hayatında da yürütmeye çalıştığımız için belki de boşanmalar bu kadar çoğaldı. Evine giden her kadın artık doktor yada müdür değil sadece anne ve eşinin hanımı olarak girmelidir. Bu benim kanaatim ister size uysun ister uymasın.
Sonuç şu ki daha bunun gibi nicesi şu an aklıma gelenler bunlar yine gözlemlerimi nacizene paylaşacağım.

Not: Bu blogu baştan sona okumanız yararınızadır.

http://michaelsikkofield.blogspot.com/

1 yorum:

srmysn dedi ki...

birçoğu kendi düşüncelerin olmasına rağmen insana sorması gereken soruları hatırlatıyor.bu yönüyle beğendim..güzel yazı..