06 Kasım 2012

Yahudi Ürünlere Son Biobellinda'ya Evet





 Eylül ayında tanışmış olduğum Biobelinda ürünleri gerçekten hem kendi ihtiyaçlarınızı daha ucuza almanıza hem satış yaparak kar sağlamanıza hem de grup kurarak prim kazanmanıza yardımcı olan bir sistem. Bu ürünler doğal olmanın yanı sıra anti-alerjan olmaları bakımından diğer ürünlerden ayrılmakla birlikte %100 Türk Malı olması dolayısıyla hem kişisel olarak size ve ülkemize katkı sağlamaktadır. 


Biobellinda ürünlerine benzer birçok organik ürün farklı adlarla piyasada satılmakta yalnız müslüman kardeşlerimiz gizli bir yahudi olan amerikan şirketlerine para kazandırdıklarını bilmemektedirler. Evlerimizde kullandığımız Omo, Airel(ki İsrail Başbakanının adıdır), Çif, Persil, Tursil, Yumoş, Calgon... Ürünler sürer giderken biz Filistin'e ağlarken bizim cebimizden çıkan parayla kurşun atılan müslüman kardeşlerimizi düşünelim ve sadece biobellinda için değil diğer Türk malı ürünleri kullanmaya gayret edelim. Ben 9 yıldır Coca Cola içmeyen biri olarak hiç bir yerimden bir şey kaybetmedim sanırım sizlerde Türk Malı ürün kullanarak temizliğinizden ve bembeyaz çamaşırlarınızdan birşey kaybetmezsiniz. İstediğiniz tüm temizlik malzemelerine ulaşabileceğiniz Biobellinda sizlere her yönden kazanç sağlayacaktır hem maddi hem manevi.


Benim gibi hem evden çalışayım ev ekonomisine katkım olsun, hem de Yahudi ürünleri kullanmayım diyorsanız mutlaka Biobelinda’yı deneyin derim. Ben 3 aylık tecrübemle şimdiye kadar hiçbir ürünümden şikayet almadım ve memnuniyetle kullanmaktayım. Üye olmak ve kazanç fırsatlarından yaralanmak isteyenler rahatlıkla bana biltekmeryem@gmail.com adresinden ulaşabilirler.

Hiç yorum yok: